Automatická převodovka DSG
Zabýváme se opravami automatických převodovek DSG 6 a DSG 7. Opravy těchto převodovek jsme schopni provést do cca 3 pracovních dnů. Záruka na repasovanou převodovku DSG 6 a DSG 7 je 6. měsíců. Jsme schopni opravit jak mechanické poškození převodovky, tak i elektrickou část ( mechatronicku ). Veškere díly jsou skladem, používáme výhradně originál díly. Blížší informace jsme schopni podat na tel. čísle: 602772015 nebo na emailu: info@nejautodily.cz
Automatická převodovka DSG (německy Direktschaltgetriebe, anglicky Direct Shift Gearbox) je automatická převodovka, u které je hydrodynamický měnič nahrazen dvěma spojkami. Rychlé přepínání dvou spojek umožňuje rychlé řazení, takže se zdá, že převodovka řadí bez prodlevy.
DSG se skládá ze dvou dílčích převodovek. Obě převodovky jsou konstruovány jako mechanické převodovky a každé z nich náleží jedna vícelamelová spojka. Jsou ovládány z mechatroniky a spínají se a rozepínají podle toho, jaký rychlostní stupeň má být zařazen. První z nich spíná rychlostní stupně 1, 3, 5, (7) a zpátečku a druhá 2, 4 a 6. Vždy je v provozu pouze jedna převodovka. Ve druhé je již zařazený rychlostní stupeň, ale její spojka není sepnutá. Pokud tedy automobil jede se zařazeným 3. rychlostním stupněm (zařazený první převodovkou) a na druhé převodovce je již zařazený 4. stupeň a je připraven k sepnutí příslušnou spojkou, až to bude potřeba.
Rozdíl mezi DSG6 a DSG7
U 6stupňové DSG jsou čtyři hřídele, dva vstupní (hnací) a dvě výstupní (hnací) a spojky jsou chlazeny v olejové lázni. 7stupňová DSG v sobě ukrývá dva vstupní (hnací) a tří výstupní (hnané) hřídele a převodovka je bez olejové náplně. Dvouspojkové převodovky jsou velice náročné na software. Elektronika zajišťuje rozjezdy (v závislosti na stlačení pedálu plynu a na rychlosti vozu spojuje a rozpojuje spojky), i samotné řazení (analyzuje jízdní styl řidiče a stav vozidla a podle toho předpřipravuje nejpravděpodobnější budoucí požadovaný rychlostní stupeň). Rozvoj převodovek typu DSG byl umožněn až vyspělou elektronikou, která umožnila ovládat řazení převodovek.
Závady převodovky DSG
Spojky, setrvačník doporučujeme měnit vždy najednou. Setrvačník začíná odcházet zhruba okolo 180.000 tis km, projev špatné dvouhmoty i spojek je spojen s cinkavým zvukem při rozjezdu, zhasnutí motoru nebo kopancemi při přeřazení.
Opotřebení ložisek - projevuje se buď hlukem nebo silným nánosem špon na magnetech uvnitř převodové skříně. Řešení je okamžitá výměna všech ložisek.
Závada na mechatronice DSG 6 - převodovka padá do nouzového režimu, ukazatele rychlosti problikávají, vozidlo neřadí nebo jede pouze na nouzový režim, nejde udělat adaptace.
Závada na mechatronice DSG 7 - nedostatečný tlak, chyba ventilu řadícího stupně, závada na jednotce mechatroniky.
Závada na hřídelích převodovky - v převodovce lupne a přestane jet, může být poškozený obal převodovky.
Prodám novou nikdy nepoužitou automatickou převodovku DSG7,pasuje na motor 1.0TSI , 1.2TSI ,1.4TSI.…
Prodám novou nikdy nepoužitou automatickou převodovku DSG7 1.6 TDI.Záruka 2 roky ,kod převodovky…
Repasovaná mechatronika do automatické převodovky DSG7. Vhodná pro vozidla Škoda, Volkswagen, Seat,…